[O1] turbina do AGR ze zmienną geometrią bez przeróbek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WarFan
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O1] turbina do AGR ze zmienną geometrią bez przeróbek

    Tylko patrzeć jak wprowadzą podatek od samochodów. Obecnie pod blokowiskami nie ma szans na wolny parking. Ludzie w domach mają po 2,3 samochody a nimi nie kursują bo paliwo drogie. W dodatku to odpicowane złomy które wiecznie się psują.Po co je trzymają nie mam pojęcia.
  • bersoft
    Drive
    • 2009
    • 78

    #2
    [O1] turbina do AGR ze zmienną geometrią bez przeróbek

    witam,

    czy ktoś się orientuje czy jest turbina ze zmienną geometrią, która by pasowała do silnika AGR (chodzi mi o podłączenia rur powietrza, wydechu, oleju bez żadnych przeróbek) ?
    Wiem że jest inne sterowanie turbiny, nie piszcie że nie będzie dobrze działało.

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Żadna z turbin stosowanych w silnikach TDI Skody nie jest bezpośrednio zamienna z turbiną do silnika AGR.
      Inne jest podłączenie dolotu,wydechu i smarowania.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • bersoft
        Drive
        • 2009
        • 78

        #4
        szkoda, a co trzeba zmienić aby pasowała turbina od ALH, jaki to koszt

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          Zamieszczone przez bersoft
          co trzeba zmienić aby pasowała turbina od ALH
          Kawałek rury ssącej między filtrem powietrza,a turbiną,przewody olejowe turbiny,down-pipe,czyli miejsce łączenia turbiny z wydechem,trzeba dołożyć osłonę p.temperaturową turbiny.Żeby to wszystko zadziałało,trzeba zrobić kompletną przeróbkę układu podciśnieniowego sterowania turbiny,dołożyć tłumik,czyli gruszkę podciśnienia,inny zawór N75.
          A na koniec zestroić.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • dragster
            Elegance
            • 2009
            • 895
            • Honda

            #6
            Przy okazji: powiedzcie czy jak turbo jest rozebrane, ale nie całe, tylko w całości jest połączona cześć gorąca z zimną, tak, że "wiatraczki" są na wałku, a wałek na którym siedzą jest w korpusie turbiny, to można swobodnie kręcić "wiatraczkami"? Chodzi mi o to czy są opory na wałku, czy da się swobodnie kręcić?
            Bo miałem tak, jak było turbo rozebrane tak jak powyżej, że jak chciałem przekręcić, to szło opornie? Bo spodziewałem się że pójdzie bardzo lekko, w środku jeszcze był olej i tak wydaje mi się, że to lekko powinno się kręcić. Jak jest?
            Silnik R18A2.
            http://www.dadrl.org.uk
            http://www.lightmare.org

            Komentarz

            • aro333
              Ambiente
              • 2011
              • 167
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              Hmmm wiesz co, pytanie postawione odwrotnie jak wszyscy chyba. Nie jeden z nas majacych silnik ALH chcialby chyba miec turbo ze zwyklą turbina bez tych lopatek. No chyba ze chodzi o moc a nie tylko o turbo dziurę. Turbo ze zmienna geometrią to delikatna porażka , przynajmniej tak mi sie wydaję. Każdy ma swoje zdanie. Ops nie każdy jeszcze wpompowal minimym 500 zyla w czyszczenie plus zawory podcisnieniowe , inne pierdoly czyli ok 900zyla.

              Komentarz

              Pracuję...